1. Opravy do 24 hodin
  2. Důchodci, nezaměstnaní, ženy na mateřské sleva až 20%
  3. Soboty, neděle, svátky bez příplatku
  4. Nejsem plátce DPH

Nejčastější dotazy

Co je dobré vědět při objednání servisního
zásahu?

Značku a typ spotřebiče (značka typ jsou uvedeny na štítku uvnitř chladničky vedle levé nebo pravé misky (šuplíku) na zeleninu. Některé spotřebiče mají štítek z boku nebo zezadu na skříni. Pultové mrazničky na dveřích (víku) nebo zezadu.

Projevy závady

  • chladnička zapne a hned vypne
  • běží kompresor ale nechladí-málo chladí
  • stále běží, nevypíná
  • chladnička neběží, jen svítí
  • apod.

Kontaktní informace

  • jméno kontaktní osoby a telefonní spojení
  • přesnou adresu místa opravy (patro (jde-li o několika patrový dům), zda je označen zvonek)

Co když se závada na ledničce či mrazáku neprojeví?

Pokud se stane, že při návštěvě se nahlášená závada neprojeví a nebude provedena žádná oprava, zaplatíte náklady spojené s výjezdem a časovou ztrátou dle domluvy.

Copyright © 2012 Opravy ledniček a mrazniček Ostrava Radim Holaň
Created by Webové studio Xlibris.cz | Valid XHTML 1.0! .